Autor |
Wiadomość |
Lionerd |
Wysłany: Pią 15:14, 17 Lis 2006 Temat postu: |
|
hm.... jesli jestes barbarzynca to byc czolgiem co znaczy?? na 100 lvl chodz z jedna bronia 2 reczna i miej 400 sily . 200 zyw i troche zr. Jak traifsz to wtedy mozemy porozmawiac o hitach albo zamist zyw pakuj na chama w sile i zr. |
|
|
Anishot |
Wysłany: Sob 12:42, 21 Paź 2006 Temat postu: |
|
Dla barbarzyńcy jest potrzebna zwinność i zręcznośc ale dopiero okolo 50 lvl'u (zrecznosc-trafienia zwinnosc- uniki |
|
|
Karamis |
Wysłany: Sob 11:54, 21 Paź 2006 Temat postu: |
|
daltego wlasnie to robie mowie wam nie ma to jak przywalic komus za 300 czy wiecej jak trafisz podwojne obrazenia i max. obrazenia to nie ma przepros |
|
|
Lauxema |
Wysłany: Sob 10:36, 21 Paź 2006 Temat postu: |
|
Dmg masz naprawde duzy. Jeszcze przy krytyku to czyni z twojej postaci potwora. Ale powienienes zainwestowac z trafienia aby moc jeszcze trafic tym krytykiem. |
|
|
Karamis |
Wysłany: Sob 10:32, 21 Paź 2006 Temat postu: |
|
czy ja wiem ale za to jaki dmg jest 171-270, pakuje teraz w zrecznosc ale w uniki to stwierdzilem ze mi sie juz nie oplaca |
|
|
Sukub |
Wysłany: Sob 8:51, 21 Paź 2006 Temat postu: |
|
Nie zapominaj o zwinności. Obrona może i jest ważna ale 400 obrony starcza na
4-5 hitów. Lepiej mieć uniki i unikać. Pozatym za dużo siły masz. Zaniedbałeś zrecznośc i zwinnosc. |
|
|
Karamis |
Wysłany: Pią 22:55, 20 Paź 2006 Temat postu: |
|
wiem ale juz nie popelniam tego bledu i laduje w zrecznosc |
|
|
Kikon |
Wysłany: Pią 22:48, 20 Paź 2006 Temat postu: |
|
Ale wpakowaeś dużo w wytrzymalość |
|
|
Karamis |
Wysłany: Pią 17:35, 20 Paź 2006 Temat postu: |
|
hmmm to moze teraz odezwie sie nowy:
Siła 196 20% 34% 301+80
Zręczność 112 -10% 0% 100+40
Zwinność 92 -15% 0% 78
Wytrzymałość 124 15% 34% 184+20
Żywotność 143 5% 0% 150 |
|
|
Sukub |
Wysłany: Sob 12:29, 07 Paź 2006 Temat postu: |
|
Więcej uników i żyw. i bedziesz niepokonany |
|
|
Kikon |
Wysłany: Sob 12:24, 07 Paź 2006 Temat postu: |
|
Statystyka Rasa Klasa Razem
Siła: 242 20% 40% 387+20
Zręczność: 228 -10% 0% 205+50
Zwinność: 131 -15% 0% 111+40
Wytrzymałość: 42 15% 40% 65+20
Żywotność: 115 5% 0% 120+10
To moje dla porównania |
|
|
Sukub |
Wysłany: Czw 20:34, 05 Paź 2006 Temat postu: Barbarzyńca. |
|
Korzystając z tego że mam pewne doświadczenie w graniu barbarzyńcą postanowiłem napisać parę słów na jego temat.
Na wstępie chciałem powiedzieć że to jest trudna postać do grania. Trzeba umiejętnie wykorzystać jej zalety.
Rasa:
Tu polecam Krasnoluda, Orka albo Lacerta. Są to zalecane rasy dla barbarzyńcy. Oczywście można tu poeksperymentować ale dla barbarzyńcy żywotność jest najważniejszą cechą. Ale to potem
Statsy:
Siły im więcej tym lepiej. nigdy barbarzyńca nie ma za duzo siły. Należy pakowac tak aby uzyskać dość szybko dostęp do różnego rodzaju toporów.
Zreczność jest bardzo ważną cechą. Mimo że orki i krasnoludy mają minusy jeżeli chodzi o tą ceche. Należy w nią dużo pakować. Warto też korzystać z pierścieni, naszyjników itp. Duże trafienia połączone z dobrymi dmg tworzą dobre połączenie. Podobnie jest z unikami. Lepiej jest wpakować dużo w uniki i żadko obrywać niż robić czołga z 200 unikami i obrywać mało.
Wytrzymałość pakujemy tylko do przedmiotów. Profity dodają nam tyle czasu walki że spokojnie nam wystarcza.
Żywotność jest moim zdaniem główną cechą barbarzyńcy. Mając dużo hp i profity wytrzymałości możemy totalnie zamęczyć wroga mającego zazwyczaj czas walki znacznie krótszy. Dlatego tak ważne są uniki.
Ogólnie co lvl pakujemy tak:
Żywotność na 1 miejscu.
Potem siła.
Następnie zręczność i zwinność (bardziej opłaca się korzystać z pierścieni)
Na końcu wytrzymałość.
Turnieje
Z tym jest ciężko. Oczywiście jak ognia powinniśmy unikać elfów szermierzy i ogólnie postaci z wysokimi unikami i trafieniami. Warto spróbować z innymi barbarzyńcami. Ogólnie ciężko jest wybrać przeciwników do walki.
Sprzęt i Ulepszanie:
Zbroja: Ulepszanie powinno służyć głownie polepszaniu bonusów do trafień i uników. Bardzo dobrym wyborem jest wybranie togi bojowej i jej ulepszanie. Bardzo dużo uników dodaje.
Buty: Ja wybrałem także pierwsze buty i je cały czas ulepszałem ze względu na niską cenę i dużo bonusów.
Broń. Polecam szybkie przeżucenie się na topory. Dają one dużo dmg i nie mają jakiś strasznych minusów. Na początek dobre sa też kastety. (mówię tu o 2 broniach jednoręcznych ponieważ tylko takim zestawem walczyłem)
Szaty, koszule, naszyjniki itd.:
Naszyjnik zguba hobbita
Magiczna koszula
szaty z grupy niewidziałnych
Pierścienie z rubinem i opalem.
Spodnie: Przeszywane u cały czas uleopszane. Na wyższych poziomach gwarantują niezłą ochronę.
Resztę nabywamy wg kolejności pamiętając aby itemy nie miały za dużo minusów do trafuień i uników.
To są moje statystyki. Uważam że mam za mało żywotności i dlatego pakuje dużo w żywotność teraz.
Statystyka Rasa Klasa Razem
Siła: 145 20% 34% 223
Zręczność: 141 -10% 0% 126+70
Zwinność: 144 -15% 0% 122+70
Wytrzymałość: 81 15% 34% 120-10
Żywotność: 156 5% 0% 163+10
podsumowując. Profit zwiększający czas walki zwiększa jej czas na tyle dużo że nie musisz się martwić o to że "padniesz z wycieńczenia". Warto wpakować dużo uników aby prowadzić jak najdłuższą walke. No i oczywiście żywotność żeby starczyło życia na tak długą walkę.
Podany opis nie koniecznie może być najlepszy dla barbarzyńcy. Napisałem tu jedynie moje obserwacje. Co prawda mój Ork barbarzyńca jest nieco eksperymentalną postacią ale wydaje mi się że wypada lepiej w porównaniu z "tankami"
P.S jakbyście zauważyli jakiś błąd piszcie to wtedy go poprawie. |
|
|