Forum Strona przeniesiona na www.mrocznylas.yoyo.pl/las Strona Główna
->
Mroczna Biblioteka
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum Gości
----------------
Zasady rekrutacji i ogólne informacje
Ambasada i ogłoszenia gości
Forum Glidi
----------------
Ambasady Naszych Sojuszników
Turnieje
Arena Treningowa
Nasze Postacie
Karczma
Knieja Zapomnienia
Przy Prastarym Dębie
Wzgórze Chwaly
Wasze Pytania
Ogloszenia
----------------
Ogłoszenia
Propozycje i zmiany
Wojny i sojusze
Forum Zarządu
----------------
Ogłoszenia i debaty
Skargi
Podziemne miasto
----------------
Tawerna
Czarna Dzielnica
Mroczna Biblioteka
Dzielnica Drzew
Przygody Mrocznych Wojowników
----------------
Pod Zlotym Debem
IsMort - Przełęcz umarłych
Smocza Dolina
Noktrum- Miasto Nieumarlych
Pandaema
Zaświaty
Shoutbox
----------------
Czat Mrocznych
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Geralt z Rivii
Wysłany: Czw 17:54, 05 Paź 2006
Temat postu:
Ładnie to wszystko wygląda jednak ze mną jest trochę inaczej - zmniejszyłem trochę siłe na korzyść zwinności i przeciwnik może być niemile zaskoczony, gdyż spodziewał się łatwego punktowania
Edit
Moje statystyki do porównania
Siła: 183 -10% 36% 230+20
Zręczność: 160 10% 36% 233+50
Zwinność: 168 15% 0% 193+35
Wytrzymałość: 74 5% 0% 77-10
Żywotność: 131 -5% 0% 124+50
Mordon
Wysłany: Czw 16:03, 05 Paź 2006
Temat postu: Barserker
Berserker powinien swoje walki rosztrzygać szybko, potężnymi ciosami, zanim go przeciwnik kilka razy trafi.
W co inwestować?
Siłą i zręczność to podstawa.
I głównie w te statsy powinno się inwestować.
W sumie w zręczność trochę więcej niż siła, bo na siłę mamy dodatkowo bonus rasowy, a na zręczność minus rasowy.
Wytrzymałośći nie ruszamy, chyba że jest potrzebna do ubrania jakiegoś sprzętu.
Zwinność-to samo, max jej poziom można dobić do 60-80 (tyle mam na 92lv i dalej nic nie daje).
Żywotnośc-przyda się kila pkt dorzucićm jednak niewiele (mam 60).
Tak więc można tak rozdawać punkty rozwoju:
3 siła, 3 zręczność, 1 żywotność
2 siła, 3 zręczność, 2 żywotność
Z kim walczyć na turniejach? (działa dopiero od ok. 60lv):
Mnich-chyba najłatwoejszt przeciwnik.
Strażnik-jeżeli masz dobre staty klasowe i trochę życia-prosto.
Rycerz-jeżeli nie ma za dużych trafień, też nie jest zły.
Barbarzyńca-jak losowość trafień nie nawali, to powinienes wygrać
Gwardzista-podobnie jak z barbarzyńcą.
Lepiej omijać:
Szermierz-nalczęściej atak na niego to samobójstwo.
Beserker-lubisz remisować, to atakuj.
Najemnik-lepiej omijać
Paladyn-także pewna śmierć, jeżeli nie skopał postaci.
Łowca-tu też wygra z Tobą, bo ma dużo HP i bronie mithrillowe dają mu duży DMG.
Alchemik:(od ok. 60lv)
Co zmieniamy w ekwipunku i umagiczniamy od razu na +20 u beserkera:
(wszystkie komentarze mówią o sprzęcie umagicznionym na +20)
Naramienniki skórzane-opłacalne, szczególnie po zdjęciu wojennych, trafienie wzrastają o 10%, a 15% jak się miało wojenne, DMG dosyć spada spada.
Dijdzie trochę uników także przy okazji.
Rękawice skórzane-dalej powiększają trafienia, co u berserka ważne.
Nagolenniki brzytwowe z brazu-po zdjęciu wojennych, zwiększają znów trafienia o 10% i po mają większy DMG 0-8, co rekompensuje po części stratę spowodowaną zdjęciem naramienników wojennych.
Skórzane buty-kolejne powiększanie trafień do olbrzymisz wielkości, o kolejne 10% więcej. Przy okazji dochodzi 6% uników więcej.
Poza tymi przedmiotami, reszty nie opłaca się zmieniać, ponieważ beserker nie potrzebuje bonusów procentowych do uników, bo małoby to mu dawoło.
Więc zbroję oraz chełm zostawiś stary, żebu było trochę obrony i ochrony więcej.
W sumie DMG spadnie ci o OK. 10%, ale trafienia wzrosną o OK. 30% i będą rosnąć wciąż podczas zdobywaniwe poziomów oraz dalszym umagicznianiu powyżej +20.
Więc się to bardzo opłaca.
Biżuteria:
-pierścienie- żywotność i zręczność po jednym
-szaty- z grupy niewidzialnych
-naszyjnik- Naszyjnik Nipponu
-koszula- Magiczna Koszula
-spodnie- przeszywane
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1
Regulamin