Forum Strona przeniesiona na www.mrocznylas.yoyo.pl/las Strona Główna
->
Mroczna Biblioteka
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum Gości
----------------
Zasady rekrutacji i ogólne informacje
Ambasada i ogłoszenia gości
Forum Glidi
----------------
Ambasady Naszych Sojuszników
Turnieje
Arena Treningowa
Nasze Postacie
Karczma
Knieja Zapomnienia
Przy Prastarym Dębie
Wzgórze Chwaly
Wasze Pytania
Ogloszenia
----------------
Ogłoszenia
Propozycje i zmiany
Wojny i sojusze
Forum Zarządu
----------------
Ogłoszenia i debaty
Skargi
Podziemne miasto
----------------
Tawerna
Czarna Dzielnica
Mroczna Biblioteka
Dzielnica Drzew
Przygody Mrocznych Wojowników
----------------
Pod Zlotym Debem
IsMort - Przełęcz umarłych
Smocza Dolina
Noktrum- Miasto Nieumarlych
Pandaema
Zaświaty
Shoutbox
----------------
Czat Mrocznych
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Mordon
Wysłany: Czw 16:02, 05 Paź 2006
Temat postu: Najemnik
Najemnik powinien uchylać się przed ciosami przeciwnika, oraz mocno uderzać w tej niezbyt szybkiej walce.
Rozwój postaci:
Dla najemnika kluczowe statsy to zwinność oraz siła.
Także przydatne to zręczność, oraz ostatecznie żywotność.
Więcej w zwinność niż siłe z powodu minusa rasowego u krasnoludów w zwinność.
Przykładowe rozdzielanie pkt rozwoju:
Zwinność 3, siła 2, zręczność 2.
A co 3 lv można tak:
zwinność 3, siła 2, zręczność 1, żywotność 1.
Wytrzymałość-tylko gdy niezbędna do założenia jakiegoś sprzętu.
Przeciwnicy na turniej dla najemnika:(obowiązujo od ok.60lv):
-barbarzyńcy-super przeciwnik, ciężko mu Cie trafić, a ty go położysz silnymi ciosami, bo ma podobnie jak Ty HP.
-rycerze-także ciężko będzie im Cię trafić, mają więcej HP niż Ty, ale jak losowość nie pokrzyżuje planów, znokautujesz go
-mnisi-trzaska się ich aż miło, nie umieją Cię trafić, mają sporo życia, ale DMG też nie wielkie, więc łatwo ich ubijesz.
Tych lepiej omijać:
-paladyni-mają także duże uniki, walka bedzie trwać długo, a jako że mają dużo więcej Hp, wygrają na upadki
-strażnicy-także mają duże uniki, więc walka z nimi będzie się przeciągać, lecz że mają podobną ilość HP, żadziej upadają i ty szybciej padniesz
-szermierze-mają duże uniki, więc ciężko będzie ich trafić, a oni mając do tego duże trafienia, będą Cię trafiać częściej aż do śmierci.
-Łowcy-Twoja obrona oraz ich atak się zneutralizuje, jednak mają więcej HP, więc mogą cię przetrzymać
-beserker-loteria, kto szybciej i mocniej trafi
Alchemik dla najemnika:(używać od ok. 60lv):
-skórzane naramienniki-polepszy nam obronę o 6% i dodatkowo ten mały atak co mamy o 10%
-nagolenniki skórzane -zwiększy nam jakże ważne dla najemnika uniki o 12% i minowolnie trafienia o 6%
-Toga bojowa-jako że nie jest to zbroja klasowa, będzie zamiast 15%, to 12,5% do uników.MOŻNA KUPIĆ, JAK TYLKO SPEŁNIA SIĘ WARUNKI, CZYLI 51lv. NIE UMAGICZNIAĆ JEJ-NIE OPŁACA SIĘ-MA ZOSTAĆ JAK JEST!!!!
-skórzane buty- +6% do umików i o 10% atak wzrasta, w sumie niewiele to do ataku, ale obrone mamy juz mocną
Hełmu nie opłaca się zmieniać. Rękawice też zostają stare.[/url]
Biżuteria dla najemnika:
-pierścienie-2x zręczność
-szaty- z grupy niewidzialnych
-naszyjnik- Naszyjnik "Zguba Hobbita"
-koszula- Magiczna Koszula
-spodnie- przeszywane
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1
Regulamin