Forum Strona przeniesiona na www.mrocznylas.yoyo.pl/las Strona Główna
->
Mroczna Biblioteka
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum Gości
----------------
Zasady rekrutacji i ogólne informacje
Ambasada i ogłoszenia gości
Forum Glidi
----------------
Ambasady Naszych Sojuszników
Turnieje
Arena Treningowa
Nasze Postacie
Karczma
Knieja Zapomnienia
Przy Prastarym Dębie
Wzgórze Chwaly
Wasze Pytania
Ogloszenia
----------------
Ogłoszenia
Propozycje i zmiany
Wojny i sojusze
Forum Zarządu
----------------
Ogłoszenia i debaty
Skargi
Podziemne miasto
----------------
Tawerna
Czarna Dzielnica
Mroczna Biblioteka
Dzielnica Drzew
Przygody Mrocznych Wojowników
----------------
Pod Zlotym Debem
IsMort - Przełęcz umarłych
Smocza Dolina
Noktrum- Miasto Nieumarlych
Pandaema
Zaświaty
Shoutbox
----------------
Czat Mrocznych
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Karamis
Wysłany: Sob 11:59, 21 Paź 2006
Temat postu:
dodam tylko ze ta klasa jest moim zdaniem najpotezniejsza co nie oznacza ze inne sa slabe no z wyjatkiem mnicha:D naprawde mnisi to cienizna, ale wrocmy do tematu mnisi dopakowani przedmiotami z mithrilu i skorami ulepszonymi u alchemika to jest wymiot
Hrabia Upnor
Wysłany: Sob 11:45, 21 Paź 2006
Temat postu:
Na forum górskich klanów go nie ma
Ugibugi
Wysłany: Czw 17:22, 05 Paź 2006
Temat postu:
Walcz dwiema to chyba dobre dal szermierza
Btw a gdzie poradnik dla mnicha ??
ziNN
Wysłany: Czw 17:14, 05 Paź 2006
Temat postu:
wszystko pieknie ladnie ale czy moze mi ktos doradzic czy lepiej walczyc 2 broniami 1recznymi czy moze 2reczna?
Mordon
Wysłany: Czw 16:16, 05 Paź 2006
Temat postu:
To nie jest z OW tylko z Górskich klanow. I robie to za zgoda i szefa i Lauxemy> I wogóle Lux za nim pojechał chciał zebym ja je tu umiesci bo razem ze mna je znalazl a dzis Szef mi na to pozwoił. A co do OW to jest takie cos w pakcie jak wymiana informcaji>czyli kozystamy z ich zródeł jak ze swoich. A to jest wszystko co tu zamiesciłem na forum górskich klanów.
A jeśli się tyczy opisu wal to wybierz sie po forach najlepszych gildi każdy to stosuje i nie tylko OW. Wiec obserwowałem czytałem i wywnioskowałem że to ejst bardzo przydatna rzecz. Nigdy nie napisałem że to moje pomysły.
Noak Shar
Wysłany: Czw 16:11, 05 Paź 2006
Temat postu:
dobra wszystko fajnie ale powiedz mi czemu wszystko kopiujesz z forum OW :> nie masz jakichś własnych pomysłów? ;P
Mordon
Wysłany: Czw 16:01, 05 Paź 2006
Temat postu: Szermierz
Szermierz może nie ma super DMG. Ale dzięki swojej zręczności i zwinności, jest dla przeciwnika prawie nieuchwytny i prawie zawsze trafia.
Rozwój szermiwerza:
Podstawą jest zręczność i zwinność.
Potem siła i także przydatne na końcu-żywotność.
Przykładowe rozdzielanie pkt. w statsy:
1-3-4-5lv itd co nieparzyste: 3 zręcznośc, 3 zwinność, 1 siła
2-4-6lv itd co parzyste: 3 zręczność, 2 zwinność, 1 siła, 1 żywotność
Przeciwnicy na turniej(obowiązuje od ok.60lv):
-mnich-nie bedzie Cię umiał trafić, a ty bedziesz mieć na niego ogromne trafienia, więc nawet jego duże HP nic nie da i szybko się skończy.
-berserker-70% szans na wygraną w walce ze świetnie prowadzonym berserkiem. Innych sie kładzie lekko. Jego duże trafienia są powstrzymywane przez nasze uniiki, a jego słaba obrona pada pod naszymi dużymi trafieniami, a to ze ma mało HP, to jedo duże DMG nie da rady wejść wystarczająco często, żeby nas położyć.
-barbarzyńca-bezbronne dziecko dala szermierza, mało ma HP, tylko duże DMG, które żadko trafia i ma słabe uniki.
-rycerz-trochę ciężej niż poprzednich, bo macno bije i dużo życia, ale także ma problem z trafieniem nas i sam ma małe uniki więc często obrywa.
-strażnik-ma na nas małe trafienia, my dajemy radę z jego obroną, ma podobną ilość HP, więc pada
Lepiej nie ryzykować:
-gwardzista-ma duży atak, a jak podbił DMG to może sprawić niespodziankę
-najemnik-tez istnieje ryzyko niespodzianki, więc po co ryzykować
-rycerz-ma dużo HP i czasami mocno trafi, a jak ma szczęście i mimo słabych trafień, uda mu się z 3 na 6 razy, może być kiepsko.
Alchemik dla szermierza(używać od 60lv):
skórzane naramienniki-dale +10% do trafień i +6% uników. Dla szermierza wypas.
skórzane rękawice-kolejna +10% do trafień. Mioodzio.
nagolenniki skórzane +6% trafień i +12& uników. Mocne!!!
toga bojowa-MOŻNA JUŻ KUPIĆ NA 51LV I NIE UMAGICZNIAĆ-ZA DROGO!!!
Jako zbroja nieklasowa doda zamiast +15, to +12.5 do uników, więc jest super.
skórzane buty-Dadzą +10% trafień i +6% uników, rządzimy!!
Hełmu nie zmieniać.
Jak widać, po tej zmianie rządzimy, mając ogromne trafienia i umiki!!!
Biżuteria dla szermierza:
Pierścienie-do żywotności i siły
Naszyjniki-Naszyjnik berserkera lub [ Naszyjnik Nipponu
Szaty-Szermierza, kolejne jej odmniany
Koszula- Magiczna Koszula
Spodnie- Przeszywane
Dodam że ja osobiscie wole używaćnaszyjnika Zguba hobbita i innych spodni używam tych z bonusem do zwinności. a Pierscienie do zręczności i zwinności i w sumei nei narzekam
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1
Regulamin