Mordon
Cichociemny
Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Księżycowy Las
|
Wysłany: Czw 16:01, 05 Paź 2006 Temat postu: Rycerz |
|
|
(jest to pewnego rodzaju improwizacja, wiedza tylko teroretyczna oraz z walk z rycerzami)
Rycerz powinien przeżyć wiele ciosów, a w tym czasie wyprowadzić kilka potężnych uderzeeń.
Rozwój rycerza:
Głównie siła i żywotność. także ważna zrędczność, która cieżko będzie wyrównać, z powodu minusów rasowych i krasnluda, ale tym zajmnie się alchemik.
Przykładowe rozłożenie pkt. w statystyki:
Co 2 lv, na zmiane:
2 siła, 3 zręczność, 2 zywotnośc
2 siła, 2 zręcznośc, 3 żywotność
(może zaskakujące, ale nietrafiający rycerze są mięchem dla mojego beserka, a ci co włożyli trochę w zręcznośc, sprawiają mi niespodzianki.
Przeciwnicy na turniej:
-barbarzyńca-bedzie wymiana silnych ciosów, ale z powodu dużo wiekszego HP barbarzńca szybko padnie.
-mnich-też ma dużo hp, ale atok o obrona podobna, a Ty masz większe mocniejsze ciosy
RYZYKO:
-strażnik-niepewnie, będziesz mało trafiać, ale on tylko trochę więcej. Ma mało HP, więc jeżeli wyprowadzisz kilka potężnych ciosów-padnie, a Ciebie duże HP bedzie chronić.
-gwardzista-często będzie Cie trafiać, jednat Ty masz dużo HP, on mało i jak go klika razy trafisz-leży
Niebezpiecznie:
-szermierz-nie da Ci trafiać, a sam będzie po mału punktować
-berserker-Może Cię położyć, zanim Ty go zbążysz te 5 razy trafić. Jest celny i ma silne ciosy
-paladyn-zupełnie w niego nie będziesz trafiać, on będzie, a do tego ma dużo HP i jak będziesz chybił, on bedzie regenerować zbroje
-najemnik-będziesz mieć na niego małe trafienia, on większe a DMG podobne, więc jak losowaść nie zgłupieje, padniesz
Alchemik(od ok.60lv):
-naramienniki skórzane-zwiększają wydatnie trafienia
-skórzane rękawice-dalej pozwalając lepiej wykorzystywać siłę, czyli dobrze trafiać
-nagolenniki brzytwowe-umagiczniamy na końcu, od razu do +20 (koszt ponad 2MLN), dodadzą nam one dużo DMG i trochę trafień
-skórzane buty-dalej jedziemy z trafieniami
Oprócz brzytew(na końcu i do +20 od razu), każdy ze sprzętów po zakupie umagiczniami min. +49 (ok. 1,2MLN) i dopiero wtedy wkładamy za poprzedni sprzet).
Hełm, zbroja bez zmian.
Biżuteria:
Pierścienie-2x zręczność
szaty- niewidzialnych
naszyjniki- naszyjnik Zguba Hobbita
koszula- Elficka Koszula
spodnie- Wygodne Spodnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|