Mordon
Cichociemny
Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Księżycowy Las
|
Wysłany: Czw 16:04, 05 Paź 2006 Temat postu: Gwardzista |
|
|
zawsze 3 punkty do zrecznosci i 2 do sily. oprocz tego 2 wytrzymalosc lub po 1 w wytrzymalosc i zywotnosc
(wlasciwie to upadki wykorzystuje tylko w niektorych walkach z potworami ale po nowych zmianach moze przyda sie duza wytrzymalosc...)
kogo lac -
zaczne od ras, najlatwiejsze wydaja mi sie rasy bez bonusow do sily (ludzie, elfy, mroczne elfy, niziolki, pol elfy, sidany i gnomy) albo np polaczenie lacert+klasa bez zrecznosci i wytrzymalosci
- mnich, latwo go trafic, ma wiecej zycia ale nie tak mocne ciosy (jesli nie jest krasnoludem lub orkiem)
- straznik, on duzo unikow, gwardzista duzo trafien wiec wychodzi na 0, wytrzymalosc na takim samym poziomie, szanse niby porownywalne ale czesto sie wygrywa (szkoda ze tak malo straznikow w grze)
- paladyn, znowu uniki-trafienia sie znosza ale ma wiecej zycia. moze przez ten bonus do sily jest duza szansa na wygrana?
- barbarzynca - gwardzista ma wieksza szanse na trafienie ale slabsze ciosy. na treningu wygrywam 6-7 walk na 9
za samobojsto uwazam rzucanie sie na rycerzy, szermierzy, berserkerow i lowcow.
zastanawiam sie jeszcze nad najemnikiem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|